rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 543   |   Dodanych dzisiaj: 1 433

MONTER ŻALUZJI, ROLET, MOSKITIER

MONTER ŻALUZJI, ROLET, MOSKITIER
Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej poszukuje osób w charakterze monterów żaluzji, rolet, moskitier. Praca na miejscu. Wymagane prawo jazdy kat. B. Nie jest wymagane doświadczen ...

Dąbrowskiego, kawale ...

CENA:
449000


Zobacz

DO WYNAJĘCIA KAWALER ...

CENA:
2000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 565 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Pracownik pomocniczy przy produkcji i montażu Praca od zaraz Miejsce pracy: Tajęcina Stawka: 30,50 zł brutto/h Rodzaj umowy: umowa zlecenie Pracy w systemie 3-zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00) Praca polegająca na wykonywaniu prostych czynności związane z produkcją i montażem elementów o niskiej wadze komponentów i produkowanych części. NIE CZEKAJ WYŚLIJ SWOJE CV! Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.

Dodane : dziś, 12:45 + czytaj więcej

Firma ARMA wspierająca zatrudnienie osób niepełnosprawnych , lider w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz utrzymania czystości zatrudni: Sprzątaczkę biurową w Rzeszowie ul. Wspólna od 14 do 22 Opis stanowiska: - sprzątanie pomieszczeń socjalnych, biur itd., Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności, Oferujemy: - pracę w dużej i stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, - zatrudnienie na umowę o pracę na 0,75 etatu z możliwością przedłużenia na pełny etat (także możliwość pracy na pół etatu) - wynagrodzenie od 3999 brutto -przeszkolenie oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy , - możliwość skorzystania z funduszu skierowanego dla osób niepełnosprawnych oraz świadczeń socjalnych: dofinansowanie do leków , dofinansowanie do okularów dofinansowanie turnusu rehabilitacyjnego Rekrutacja 7 8 5 5 1 0 3 0 7 kierownik 667 620 115

Dodane : dziś, 13:00 + czytaj więcej

cena: 5500 zł
Lider w branży przemysłowej, poszukuje dynamicznej, odpowiedzialnej i zorganizowanej osoby na stanowisko Sekretarki. Jeśli masz doświadczenie w pracy biurowej i chcesz dołączyć do naszego zespołu, zapraszamy do aplikowania. Zakres obowiązków: Obsługa recepcji i pierwsza linia kontaktu z klientami i kontrahentami Koordynowanie obiegu dokumentów i korespondencji Organizowanie spotkań i podróży służbowych Wspieranie działań administracyjnych i biurowych Wymagania: Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe Doświadczenie na stanowisku sekretarki lub w pracy biurowej (min. 1 rok) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet) Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Prosimy o przesłanie CV, dalsze szczegóły udzielimy w późniejszym etapie rekrutacji

Dodane : dziś, 13:00 + czytaj więcej

Poszukujemy osób do pracy na produkcję do Tajęciny. Praca na 3 zmiany (6-14-22). Obowiązki: • Prawidłowa obsługa maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej oraz montażowej, w tym składanie i montaż części zgodnie z instrukcjami. • Zapewnianie nieprzerwanego przebiegu procesu produkcyjnego. • Dbałość o przestrzeganie obowiązujących norm i standardów jakościowych w firmie. Wymagania: • Dobra sprawność manualna, precyzja oraz dokładność w wykonywanych zadaniach. • Zaangażowanie i elastyczność w podejściu do pracy. • Umiejętność pracy zespołowej. • Motywacja i chęć do pracy. Oferujemy: • Umowę zlecenie. • Pracę w systemie zmianowym (trzy zmiany).

Dodane : dziś, 13:00 + czytaj więcej

Pozytywni CO2 - jesteśmy fundacją, założoną przez jedną z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce Wektor Wiedzy. Naszym głównym celem jest dostarczanie i wdrażanie praktycznych rozwiązań ograniczających i neutralizujących emisję CO2. Każdy z produktów potrzebuje być etyczny, ekologiczny a przede wszystkim ekonomicznie uzasadniony ( zasada 3 E ) W związku z tym poszukujemy Specjalisty sprzedaży energii dla firm. Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Armii Krajowej 30 Forma zatrudnienia: (umowa o pracę, B2B, inna) Wynagrodzenie: ( stała podstawa + prowizja) Opis Stanowiska: Twoim głównym zadaniem będzie: Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych ˘Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów Negocjowanie warunków współpracy i finalizowania umów Monitorowanie rynku energii i reagowanie na zmiany Co chcemy Ci zaoferować: Atrakcyjne zarobki tj. podstawę oraz wysokie premie Umowę o pracę lub inną dogodną formę współpracy Możliwość rozwoju w dynamicznej firmie Wsparcie merytoryczne i szkolenia branżowe Współpracę z zespołem nastwionym na wspólny cel i grający do jednej bramki Realny awans, każdy korzysta z energii i w najbliższym czasie będzie potrzebował przechodzić na zielona energie - WYKORZYSTAJ TĘ SZANSE Tort w Twoje urod

Dodane : dziś, 13:01 + czytaj więcej

Sklepy FRAC w Rzeszowie na ul. Krakowskiej 20 (galeria "Nowy Świat") i na ul. Odrzykońskiej 1 zatrudnią kasjera-sprzedawcę. Oferujemy: -umowę o pracę na pełny etat, -płacę podstawową plus premię, -możliwość przyuczenia, -atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, -bony towarowe. W zakresie obowiązków osoby nowo zatrudnionej będzie: - obsługa kasy fiskalnej, - wykładanie towarów oraz dbanie o ich prawidłową ekspozycję, - sprawdzanie dat przydatności produktów do spożycia, - drobne prace porządkowe. Wymagania: -książeczka sanepidowska. Prosimy o wysyłanie CV przez portal ogłoszeniowy. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji(zgodnie z przepisami ustawy z dn. 10.05.2018 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). (podpis kandydata do pracy) Jeżeli CV zawiera zdjęcie prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wizerunkowych do budowania pozytywnego wizerunku Administratora w przestrzeni publicznej i mediach. (zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.) (podpis kandydata do pracy) Jeżeli chce Pani/Pan, aby jego CV było wykorzystane dla potrzeb przyszłych rekrutacji proszę o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwar

Dodane : dziś, 13:02 + czytaj więcej

Witam Poszukuję pomocników pomocników z doświadczeniem i fachowców do pracy przy wykończeniach wnętrz Malowanie Szpachlowanie Sufity podwieszane Płytki itd Zapraszam do współpracy

Dodane : dziś, 13:02 + czytaj więcej

Poszukujemy pracownika na stanowisko produkcyjne. Praca przy pakowaniu kosmetyków i produktów z zakresu chemii gospodarczej. Miejsce pracy: Malawa. Praca na dwie zmiany w godzinach 7:00-15:00 oraz 15:00-23:00. Zainteresowanych zapraszamy do wysłania CV.

Dodane : dziś, 13:15 + czytaj więcej

Witam, poszukuje pracownika do elewacji i dociepleń budynków. Praca na terenie Boguchwały i okolic. Więcej informacji udzielę telefonicznie.

Dodane : dziś, 15:05 + czytaj więcej

Akademia Kształcenia Kadr jesteśmy firmą szkoleniową, która będzie otwierać swój oddział w Rzeszowie W związku z rozbudową działu sprzedaży, poszukujemy pracowników na stanowisko: Menadżer działu sprzedaży Miejsce pracy: Rzeszów, Twoim głównym zadaniem będzie: Koordynacja zespołu sprzedażowego w dwóch lokalizacjach. łącznie około 15 os. Osoby z poza Rzeszowa z działu aktualnie pracują w formie zdalnej Pełne wsparcie nowych osób przy wdrożeniu Pomoc przy fonizacji klientów kluczowych Krewnie produktów szkoleniowych i ich rozwój odpowiadając na potrzeby klientów Jeśli: Masz za sobą doświadczenie sprzedażowe i chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze, Potrafisz budować długotrwałe relacje, Lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami za pomocą telefonu, Jesteś osobą pogodną i optymistycznie nastawioną do życia i ludzi, Posługujesz się pakietem MS Office (głównie Word i Excel), Zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie rekrutacyjnej. Doświadczenie w branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem. Co chcemy Ci zaoferować: Umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem, Atrakcyjny system prowizyjny związany z wynikami sprzedaży, Realizację ciekawych projektów, Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze na Lidera, Kartę MULTI SPORT, Tort w urodziny dla Ciebie i

Dodane : dziś, 15:05 + czytaj więcej

Zatrudnię pomocnika do montażu drzwi i podłóg. Mile widziane doświadczenie w pracach ogólnobudowlanych, lecz niekonieczne możliwość przyuczenia. Pensja adekwatna do posiadanych umiejętności. Praca "od zaraz". Preferowane osoby do 30 roku życia. Warunek konieczny prawo jazdy kat. B. Proszę o kontakt telefoniczny 535983049.

Dodane : dziś, 15:05 + czytaj więcej

Zatrudnię pracownika fizycznego do prac przy układaniu kabli energetycznych, również prace związane z odtworzeniem terenu po wykopach(układanie kostki brukowej, odtworzenie terenów zielonych), prace ogólnobudowlane.

Dodane : dziś, 15:15 + czytaj więcej

Zatrudnię operatora z uprawnieniami na minikoparki. Mile widziane prawo jazdy kat. B+C. Praca od poniedziałku do piątku. Teren woj. podkarpackiego. Praca przy układaniu kabli energetycznych.

Dodane : dziś, 15:15 + czytaj więcej

FIRMA PERFEKT W KRACZKOWEJ ZATRUDNI PRACOWNIKÓW DO PRACY W PRALNI (KOBIETY I MĘŻCZYZN) - UMOWA O PRACĘ NA PEŁNY ETAT. GODZINY PRACY 9:00 - 17:00 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU. ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O PRZESYŁANIE SWOICH ZGŁOSZEŃ NA ADRES MAILOWY BIURO@PRALNIA-PERFEKT.PL LUB PROSZĘ DZOWNIĆ NA NUMER 17 77 11 221

Dodane : dziś, 15:18 + czytaj więcej

Dołącz do jednego z liderów branży szkoleniowej GastroInvest Group, poszukujemy osób do Działu Administracji! Miejsce pracy: Rzeszów / praca stacjonarna Jesteśmy jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem oraz poszerzaniem zakresu naszych działań, poszukujemy osób, które z energią i zaangażowaniem dołączą do naszego zespołu administracyjnego. Kogo szukamy? Osób odpowiedzialnych, dobrze zorganizowanych i pełnych entuzjazmu do pracy administracyjnej, które odnajdują się w dynamicznym środowisku i cenią sobie rozwój zawodowy. Zakres obowiązków: - przygotowanie bieżącej dokumentacji biurowej, - tworzenie prostych projektów graficznych (np. posty do mediów społecznościowych- Canva), - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do dofinansowań dla klientów, - organizacja pracy biura, - obsługa wysyłki paczek oraz materiałów szkoleniowych. - kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy Czego oczekujemy? - doświadczenia w pracy administracyjnej i pasji do tej dziedziny, - dobrej znajomości obsługi Canvy i mediów społecznościowych, - wysokiej precyzji, dokładności i kultury osobistej, - umiejętności pracy w zespole, który rozwija się w szybkim tempie, - radzenia sobie pod presją czasu oraz dobrej organizacji pracy własnej, - nienagannej prezencji. Proces rekrutacji: Etap 1: Przedstawienie warunków i krótka rozmowa wstępna, Etap 2: Krótkie zadanie testowe sprawdzające Twoje cechy charakteru. Zaprosimy do rozmów osoby, które spełnią powyższe wy

Dodane : dziś, 16:05 + czytaj więcej

Strona 37 z 38
zamknij
Zamknij